وب سایت خود را آپدیت کنید


در ابتدا می خواهیم شما را با تعریف آپدیت (update) آشنا کنیم . آپدیت (update) کوتاه شده عبارت up to date است که به معنای  بروزرسانی و به روزکردن میباشد. این آپدیت کردن اغلب برای نرم افزارها و اپلیکشینها به کار میرود . در رابطه با وب  سایتها، آپدیت و بروزرسانی به معنای ایجاد تغییر در محتوا، کلمات کلیدی، لینک ها و .. میباشد که اهمیت زیادی در ارتقا رتبه سایت دارد. یکی از قواعد و پارامترهای سئو و بهینه سازی وب سایت، آپدیت و بروزرسانی آن می باشد .
این را می دانستید که ذخیره کردن محتوای وب سایت به صورتی تازه و آپدیت شده کار راحتی نیست و نیازمند زمان و هزینه است.
    
مزایای انجام این کار، به ویژه مزایای بلند مدت آن ارزش این تلاش و هزینه را دارد .
برای آپدیت نگه داشتن وب سایت، لازم نیست هر ماه مجدداً طراحی وب سایت انجام دهید.


در دنیای فناوری امروزه ، وب سایت ها باید بیش از بیلبوردهای ثابت و استاتیک آپدیت و بروز باشند. در واقع کاربران شما منتظر حضور جذاب و پویای وب سایت شما هستند و ساده ترین راه برای انتقال این احساس به کاربران وب سایت، به روزرسانی منظم محتوای سایت شماست. در عین حال ، تغییرات و آپدیت منظم وب سایت از نظر سئو بسیار مهم است، زیرا موتورهای جستجوگر ارزش وب سایت هایی که دارای محتوای تازه و منحصر به فردی هستند  را بالاتر می برند و جایگاه خوبی برای آنها در نظر می گیرد.


بروز رسانی محتوای سایت
امروزه برای بروز رسانی محتوای سایت نیازمند فردی ماهر ، سئو کار خوب و پشتیبان سایت حرفه ای هستید . مهمترین مسئله تولید محتوا است که اساس هر وب سایت می باشد و بدون داشتن محتوای مناسب برای وب سایت نمی توان نتیجه خوبی در سایت بدست آورد. پس باید فرد با تجربه و ماهری انتخاب کنید که حداقل خصوصیات زیر را برای بروز رسانی وب سایت را داشته باشد:

1-
صبر کافی برای کار کردن و بروز رسانی سایت
2-
داشتن اعتماد به نفس برای نوشتن بهترین مقالات

3- نویسنده خوبی باشد
4 -
آشنایی کافی با اصول سئو و بهینه سازی سایت داشته باشد
5
-اصول اصلی تولید محتوا را بلد باشد
6
-آشنایی کافی با محیط سیستم مدیریت محتوا داشته باشد .


موارد بالا را که برای شما توضیح دادیم می تواند لازمه شروع یک پشتیبانی خوب برای وب سایت باشد .


نحوه آپدیت وب سایت
باید بدانیم که بروزرسانی و آپدیت وب سایت در بخش های مختلف سایت انجام میشود مانند :
آپدیت محتوا : دراین هنگام برای بروزرسانی محتوا، تمامی مطالب نوشتاری که در وب سایت بارگذاری شده، بازنویسی، غلط گیری، کاهش یا افزایش داده میشوند. در هنگام تولید محتوا، امکان دارد برخی نکات از نظرنویسنده دور بماند، و یا اطلاعات در مورد یک موضوع تغییر کند و یا مطالب و دیتاهای جدید به آن اضافه شود. به همین دلیل بروزرسانی محتوای نوشتاری ضرورت پیدا میکند.

آپدیت لینکها : حالا که از لینکها صبحت میکنیم ، میتواند لینک درون سایت و یا خارج از سایت باشد. برای آپدیت کردن لینکها، ابتدا به آنالیز سایت نیاز داریم. با بررسی لینکهای که وارد سایت شده اند و
همچنین تجزیه و تحلیل صفحات پیوند داده شده، لینکهای شکسته و بی اعتبار حذف و به جای آن از لینکهای جدید استفاده میشود . در واقع میتوان جای لینکهای صفحات داخلی و لینکهای خارجی را تعویض کرد.


آپدیت عناوین : در این جا می خواهیم ازعناوین که مهمترین بخش یک محتوا را تشکیل میدهند صحبت کنیم .که قبل از هر چیز در اختیار کاربران قرار میگیرند، به همین دلیل باید دقیق و منطبق با محتواها بیان شوند. باید بدانید کپی بودن عناوین از میزان رتبه سایت میکاهد. پس عنوانهای کپی شده و یا بیکیفیت یکی دیگر از روش های آپدیت سایت میباشد. باید به این نکته توجه داشت که عناوین جدید نباید در تضاد با عناوین قبلی باشند. بلکه باید میان عناوین جدید و قدیم، همخوانی و شباهت وجود داشته باشد.

آپدیت کلمات کلیدی :در این قسمت باید توجه داشته باشید که موتورهای جستجو با توجه به خواست و نیاز کاربران، کلمات کلیدی را انتخاب میکنند. برای آپدیت نمودن وب سایت، بررسی کلمات کلیدی باید با آنالیز سایت همراه شود. پس باید با تجزیه و تحلیل سایت و عملکرد رقبا، کلمات کلیدی مهم را شناسایی و سپس با آپدیت نمودن وب سایت، آنها را جایگزین کلمات کلیدی قبلی کرد.

چه مدت زمان برای آپدیت کردن وب سایت لازم است؟
برای آپدیت کردن سایت قانون و قاعده خاصی وجود ندارد اما نکاتی وجود دارد که رعایت آنها میتواند تاثیرات بروزرسانی وب سایت را افزایش دهد.

مهترین آنها عبارتند از:
در صورتی که شما آپدیت وب سایت را از طریق تولید محتوا انجام می دهید، بارگذاری مطالب و محتوا باید در هفته دو بار انجام شود. برای این کار نیازمند تعیین برنامه زمانی هستیم. در این جا موتورهای جستجو باید متوجه نظم کاری و بروزرسانی وب سایتها در یک زمان مشخص باشندهنگامی که به مدت طولانی در ایام اول هر هفته، محتواها بارگذاری شوند، موتورهای جستجو متوجه روان بودن کاری سایت شده و رتبه بهتری را برای آن در نظر میگیرند.
باید متذکر شویم که در آپدیت کردن وب سایت از طریق تولید محتوا، نباید زیاده روی نمود. برای مثال انتشار 10 محتوا در یک روز، از حوصله کاربران خارج است و تعداد بازدیدکنندهها را کاهش میدهد.


هنگامی که می خواهید از طریق محتوا آن را تغییر و بروزرسانی کنید ، باید این کار را با فاصلههای زمانی طولانی انجام دهید. تا بازدیدکنندههای شما با عناوین ارتباط نزدیکی برقرار کنند امکان دارد که پس از مدتی قصد بازدید مجدد محتوا را داشته باشند که با تغییر عنوان، این امر به سختی انجام میشود.

اگر می خواهید از طریق کلمات کلیدی بروز رسانی را انجام بدهید .برای آپدیت کردن کلمات کلیدی، نمی توان با اطمینان فاصله زمانی خاصی را در نظر گرفت. چون این کار از طریق آنالیز سایت و بررسی کلمات مورد علاقه کاربران انجام میشود که میتواند در هر ماه و یا در سال تنها یکبار صورت بگیرد.

در مرحله بعد اگر به منظور بروزرسانی سایت از طریق تغییر لینکها می خواهی آپدیت را انجام دهید مانند کلمات کلیدی ، نیازمند بررسی وضعیت سایت میباشیم. بدین منظور باید هر ماه، آنالیز سایت و بررسی لینکها صورت بگیرد تا لینکهای شکسته مشخص شوند.


در واقع بروز رسانی محتوا به دو صورت انجام می پذیرد که هر این دو مورد را گوگل و سایر موتورهای جستجو به راحتی درک می کنند:

1 -بروز رسانی محتوای قدیمی
2 -تولید محتوای جدید
یکی از مواردی که می تواند در صورت آپدیت شدن باعث بالا رفتن رتبه سایت شود این است که باید محتوای قدیمی سایت را بروز رسانی کنید تا صفحات مربوط به آنها نیز ارتقاء پیدا کنند. یکی از متدهای خوب برای بالا بردن سئو سایت است . و بسیار نتیجه خوبی می دهد.


هنگامی که به صورت طبیعی محتوایی را بروز رسانی یا تولید کنید، محتوا خواناتر و مرتبط تر خواهد بود و در نهایت رضایت کاربر را بیش از پیش جلب خواهد کرد. با وجود خوانایی، به علت به روز رسانی پشت سر هم محتوا، شما همیشه مطالب جدید به کاربر ارائه می دهید و همین مسئله نیز کمک می کند تا کاربران از شما رضایت داشته باشند و برای به اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی بیشتر ترغیب شوند
تا همیشه ترافیک بیش تری از قبل نصیب سایت شما شود. در آخر چیزی که به روز بودن محتوا ی سایت کمک می کند تا بتوانید تاثیرزیادی برروی حرفه خود جهت اختصاص دادن بک لینک به سایت تا، راحت تر به دست بیاورید.

مزایای آپدیت نگه داشتن وب سایت
تاثیر آن در سئو سایت : دراین جا موتور های جستجو به محتوا ها، به خصوصمحتوا های تازه و جدید علاقه زیادی دارند. آن ها دوست دارند پست های با کیفیت بالا را در فهرست خود داشته باشند تا نیاز کاربران خود را برآورده کنند. یک وب سایت که به طور منظم آپدیت می شود، بیشتر توسط موتور های جستجو مورد توجه قرار می گیرد، صفحات بیشتری از آن توسط موتور های جستجو ایندکس می شود و امکانات بیشتری برای افزایش سئو وب سایت با استفاده از بهترین روش های ارتباط بین الملل ارائه می دهد .

تاثیر آن در رسانه های اجتماعی : حالا اگر شما از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای گسترش وبلاگ خود استفاده می کنید، باید بدانید که از مهم ترین عوامل موفقیت، محتوایی می باشد که در صفحات رسانه های اجتماعی خود پست می کنید. عامل دیگر که تلاش شما را از بین می برد، کمبود محتوا است . داشتن یک وب سایت که به صورت منظم آپدیت می گردد، برای تبلیغات رسانه های اجتماعی شما نیز کمک می کند .

برای کاربران شما مناسب است : وقتی که وب سایت ها با ارائه نمودن محتوا تازه رضایت کاربران خود را کسب می کنند.
در این صورت یک کاربری که از وب سایت شما رضایت داشته باشد به احتمال زیاد دوباره نیز به وب سایت شما برمی گردد، و در سایت شما ثبت نام خواهد کرد، از وب سایت شما خرید می کند و یا وب سایت شما را به دیگران توصیه می نماید.


آپدیت کردن نشانه زنده بودن و تازه بودن وب سایت شما است : پس باید بدانید که وب سایتی که به شما محتوا تازه نشان می دهد، نشان گر این است که فعالیت دارد و مورد توجه مشتریان خود نیز قرار گرفته است . در این صورت تازه بودن وب سایت به کاربران اعلام کی کند که سایت در حال آپدیت شدن می باشد و همیشه مطالب جدید را به وب سایت اضافه می کند.

آپدیت نشانه اصلی در بازاریابی محتوا است : امروزه افراد زیادی درباره بازاریابی محتوا صحبت می کنند، بسیاری از کسب و کارهای آنلاین و آفلاین با استفاده از محتوا برای تولید فروش و ارتقاء آگاهی از نام تجاری استفاده می کنند. استفاده از محتوا برای ارتقای ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی، برای تبلیغ محصولات و خدمات خود، برای به دست آوردن منافع بیشتر، برای داشتن مشتریان بیشتر و غیرهم می باشد.


سایت روبی وب با طراحی انواع وب سایت ها و تولید محتوای مناسب سعی میکند که وب سایت ها همیشه به روز باشد و در واقع با متدهای روز دنیا عمل می کند سایت روبی وب با آپدیت سایت ها همیشه مطالب جدید در اختیار کاربران شما قرار می دهد و با به روز رسانی به موقع رتبه سایت را ارتقا میدهد.